Twój zakres obowiązków
- Współpraca z Brand Managerem odpowiedzialnym za rynki exportowe,
- Współudział w tworzeniu działań komunikacyjnych na wybranych rynkach exportowych,
- Bieżąca współpraca z zespołem digitalowym przy prowadzeniu kanałów społecznościowych marki,
- Opracowywanie i realizacja koncepcji nowych linii produktowych, produktów i opakowań, realizacja niezbędnych zmian w istniejącym portfolio,
- Koordynacja wielofunkcyjnych zespołów pracujących nad wdrożeniem nowych produktów na rynek (technologia, sprzedaż, jakość, produkcja),
- Poszukiwanie i proponowanie rozwiązań dla rozwoju powierzonej części biznesu,
- Przygotowywanie prezentacji na potrzeby spotkań wewnętrznych oraz z klientami,
- Bieżąca kontrola pozycji rynkowej marki, monitorowanie rynku i analiza zachowań konsumentów oraz działań konkurencji,
- Prowadzenie analiz w oparciu o dane m.in. Nielsen, Mintel i inne.
Nasze wymagania
- 2-3 letnie doświadczenie w dziale marketingu w branży FMCG, w kategorii spożywczej,
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki to marketing, socjologia, ekonomia i pokrewne,
- Doświadczenie w dziedzinie rozwoju nowych produktów i kategorii (NPD; R&D),
- Zaangażowanie, dynamizm, entuzjazm i chęć poszukiwania nieszablonowych rozwiązań, usprawnień oraz innowacji,
- Zdolności analityczne, umiejętność strategicznego myślenia i planowania,
- Komunikatywność oraz umiejętności pracy w zespole i przewodzenia zespołom projektowym,
- Umiejętność jakościowej realizacji celów i zadań w bardzo dynamicznej i wymagającej organizacji, terminowość,
- Język angielski na poziomie swobodnej komunikacji,
- Znaczącym atutem będzie znajomość języka niemieckiego,
- Mile widziana znajomość technik druku,
- Otwartość na podróże służbowe,
- Prawo jazdy kat. B.
To oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Niezbędne narzędzia pracy (w tym samochód służbowy, telefon, laptop),
- Wsparcie relokacyjne,
- Realny wpływ na kształtowanie wyników biznesowych jednej z największych polskich marek,
- Realizacja ciekawych projektów o skali wykraczającej poza granice Polski,
- Dostęp do pełnego spectrum narzędzi pracy marketingowca,
- Ciekawa, pełna wyzwań praca w przyjaznym zespole,
- Pakiet świadczeń pozapłacowych, w tym: prywatną opiekę medyczną, możliwość dołączenia do programu Multisport, szkolenia i udział w konferencjach, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne i inne świadczenia socjalne, bezpłatne posiłki dla pracowników.