Twój zakres obowiązków
- Bieżące wsparcie Głównej księgowej w realizacji obowiązków operacyjnych i zarządczych,
- pomoc merytoryczna oraz monitorowanie zadań zespołu księgowego,
- Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgi głównej oraz ksiąg pomocniczych,
- Udział w rozliczaniu dotacji, ulgi B+R, zezwoleń strefowych,
- Kontrola prowadzenia i rozliczeń w zakresie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- Udział w rozliczaniu kosztów produkcji i kontroli stanów magazynowych,
- Aktywne uczestniczenie w procesach związanych z zamknięciami okresów rozliczeniowych oraz sprawozdawczości finansowej,
- Przygotowanie sprawozdań do celów statystycznych,
- Sporządzanie raportów oraz analiz na potrzeby wewnętrzne Spółki,
- Udział w wewnętrznych projektach zorientowanych na optymalizację i automatyzację procesów zachodzących w spółce.
Nasze wymagania
- Gotowość do pracy w naszym głównym zakładzie w Ujeźdźcu Małym (pow. trzebnicki, 30 minut od Wrocławia),
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej przynajmniej 5 lat,
- Bardzo dobra znajomość programu SAP moduł FI/AA lub Comarch,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia, finanse i rachunkowość,
- Dobra znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych,
- Umiejętności interpersonalne, organizacyjne, analityczne,
- Samodzielność działania, umiejętność podejmowania decyzji, proaktywna postawa, rzetelność oraz terminowość,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Mile widziane
- Mile widziane doświadczenie w pracy w spółce notowanej na giełdzie.
To oferujemy
- Zatrudnienie w nowoczesnej, stale rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej kategorii,
- Darmowa opieka medyczna Luxmed,
- Umowa o pracę,
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i karty Multisport,
- Bony i bogate paczki świąteczne,
- Bilety na mecze Śląska Wrocław, Panthers i piłkarską kadrę Polski,
- Program poleceń (od 1500 do 2000 zł netto za polecenie pracownika),
- Bezpłatną stołówkę,
- Możliwość rozwoju poprzez udział w ciekawych projektach.